fredag 26. februar 2010

Rydding

I dag har jeg ryddet og ryddet og ryddet og ryddet. Altså har jeg ryddet mye. Er det flere enn meg som likte å sortere tusjer og farger da dere var små? Jeg la alle fint etter hverandre i rekkefølge slik at gul gikk over i oransje og rødt til lilla og blått osv. Sorteringsbehovet har jeg ikke vokst fra meg. Siden vi likevel ikke har så mye orden i bokhylla sorterte jeg bøkene og delvis også stoffa etter farge i dag. Er fornøyd med resultatet. Får lyst til å sy av å se på stoffa som ligger der så fint! Nå må jeg bli ferdig med å rydde så jeg kan sy. Om du skulle bli oppringt av en telefonselger i helgen...

Hæ? Skal du ikke ha?
God helg!

2 kommentarer:

  1. WOW! Det var ordensjenta si det. Knallbra sortering, ikke minst inspirerende.

    Hilsen ei uten fargeorden, heller mer fargekaos.. hehe..

    SvarSlett
  2. Vi er på samme hylle (hehe) når det gjelder å sortere etter farger. Hyllene med kokebøker hos oss er sortert slik. Det gir slik fred i sjelen å sortere det på den måten:) Jeg vil gjerne komme på besøk og sitte og se på hyllen din jeg! Hehe:)

    SvarSlett