søndag 18. januar 2009

Syrom

Isaac Bailey Photography

Det ligger mye inspirasjon i et fint og ryddig rom. Da jeg bodde hjemme fikk jeg gjerne lyst til å gjøre lekser etter at jeg hadde ryddet rommet. Et fint og egnet syrom gir syinspirasjon.

syrom

I en treroms leilighet er det nok ikke rom for eget syterritorium. Vi har derfor kombinert kontor, gjesterom, syrom og "alt mulig annet"-rom. Dette rommet er også stedet der alt rotet fra stua havner når jeg skal rydde i en fei. Akkurat nå står alt på hodet der inne.

syrom 2

Kanskje får vi oss en vakker dag hus på landet med flere rom. Enn så lenge lar jeg meg inspirere av andres fine syrom.

4 kommentarer:

  1. akk ja...du får legge inn en søknad til knuter`n om å få sette opp en lettvegg og lage et lite syrom der..hehe.. eller så får det bli en drøm til neste bolig:)

    SvarSlett
  2. hei! Denne bloggen likte jeg! Og bra med flere trønderjenter i bloggverden. Ligger en utmerkelse til deg på bloggen min. :)

    SvarSlett
  3. Ikke trønder:)? Hmmm, må ha kobla Midtbo og at du leste adressa.no og at du hadde puter fra Trondheim. :) Men det er greit å være fra sørlandet, og:).

    SvarSlett
  4. Ohlala! :D
    For et vakkert rom!! :D

    SvarSlett