mandag 4. januar 2010

Et koselig fremkomstmiddel

Jeg gjør jo egentlig ganske mange andre ting enn å sy, så dette får bli et innlegg i MIDTBO-gjør andre ting-stil. I jula var vi hjemme hos foreldrene mine og da gjorde vi noe jeg ikke har gjort på lenge, lenge. Vi dro på sparketur i bygda! Veldig koselig. Kameraet var også med på tur i skumringa. Til jul fikk lillebroren min ei bok med rare skilt og plakater. Der var det en plakat fra en butikk der det stod "SPARK BARN". Det var sikkert godt ment.

6 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg savner sparken! Da jeg gikk på skolen var det om vinteren alltid masser av sparker der sykkelene stod om sommeren. Nå er det ingen som bruker det mer... Men det er jo et genialt fremkomstmiddel. Hyggelig og sosialt :)

    SvarSlett
  2. Jeg har savnet en spark nå denne tiden, hr vært perfekt spark-vær! :o)
    Men nå har de skrapt veien her... :o( ...det er sikkert bra for alle de elsre, men litt trist for de som vil sparke!

    Ha en fin dag,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Her gikk det litt fort.. :o) Beklager skrivefeilene!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!
    Lenge si eg he sparka - hadde vore fint å hatt ein på vei te jobb desse dagane. Orke kje folle bussa, så fødan blir brukt flittigt. Godt med same-skoan.

    Såg fint ud i tunet heima hos dåkke :) Julepynta med snø opp ette dørene, liksom!

    SvarSlett
  5. http://epla.no/shops/my-fie/
    her va ho litt førut oss...eller...

    SvarSlett
  6. så så vackert, Tack för din vackra blogg, jag kommer att titta in fler gånger!!
    Ha det gott!

    SvarSlett