lørdag 30. mai 2009

En rest fra Stoff og stil

Forrige helg var jeg og noen venninner på Stoff og stil. Alltid kjekt! I restekassa fant jeg en bit skai til kr 14,90. Den har blitt til en ny veske!

Inni har jeg et blomstrete stoff som fòr. Hva er vel en veske uten fint fòr. Jeg sydde på noen skrå striper på skaiet med 4 cm mellomrom bare for å teste hvordan det ble. Måtte stille en del på trådspenninga før det ble greit. I begynnelsen var det for stramt på undertråden, slik at den slet. Blir litt hull i skaien når nåla syr, så best å prøve å feile på en liten lapp før man setter i gang.


God pinse!

2 kommentarer:

  1. Jeg havnet innom siden din ved en tilfeldighet. Så mye fint du lager, vesken ble flott. Jeg skal prøve å lage converse skoene dine, takk for at du deler oppskrift.
    God pinse!

    SvarSlett
  2. Så kul den ble!
    Må bare få si at du har en utrolig koselig blogg!
    Nå bel jeg inspirert til å få brukt opp de skaibitene som JEG har plukket med meg fra restekassa til S&S (og som jeg i grunn aldri har hatt noe mår og mening med)til! Jippi!

    De Converse-skoene tror jeg nok også jeg må prøve meg på, for de var bare så kule!

    Godt Nytt År!

    SvarSlett