mandag 20. september 2010

Spennende planer!

Før sommeren fikk jeg en spennende mail, og nå har jeg spennende planer! I november arrangeres festivalen Les Borèales i den franske byen Caen. Opprinnelig var dette en litteraturfestival med fokus med nordisk litteratur (om jeg har forstått riktig). Festivalen har blitt utvidet til å gjelde kultur av mange slag, men fortsatt hovedvekt på nordisk. I år skal Gunnar Staalesen og flere andre kjente forfattere dit. Også skal jeg dit! Eller i alle fall mine ting - i en hylle - i en butikk - på en festival! Gøy :) Jeg vet det er flere andre Epla-selgere som også er kontaktet, så jeg er i fint selskap!

Tid for å henge opp klær og sove litt! God natt - og god uke!

V
L  E  V
L

8 kommentarer:

  1. Så spennende:)

    Ønsker deg lykke til med det! du må fortelle oss hvordan det går:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Oj, så spennende!
    Gleder meg til å høre mer om det:)

    SvarSlett
  3. Ja, kjempe spennende!
    Ha en fin dag,
    klem :O)

    SvarSlett
  4. Utrolig spennende:) Og ikke minst stas aa bli invitert til noe slikt.
    Stort lykke til :)

    SvarSlett
  5. så kult!!! lykke til og gleder meg til å høre mer:)

    veronika

    SvarSlett
  6. Oj, så spennende! :)
    Tusen takk for rask ekspedering!! Fikk brev i posten i går allerede. Så nå skal jeg produsere fine conversejulegaver :)
    Ha en fin dag!!
    Ü

    SvarSlett
  7. Takk for komentar!
    åsså Frankrike då! Jøye meg, så spennande!
    Skal du reise sjølv også? Hørtes kjektt ut!Ha ein fin dag videre og fortell gjerne meir om dette frankrike prosjektet!
    Marie

    SvarSlett
  8. Kult!!! Lukke til! Og tusen takk for siklesmekkene som kom i posten i dag. Superfine, er dei:-)

    SvarSlett