fredag 3. september 2010

Redesign: 4 topper = 8 siklesmekker


Jeg sparer på en haug med ting som jeg tenker kan bli til noe annet. Av og til blir det til noe annet også. Disse 8 siklesmekkene er laget av fire topper. Liker fargene og liker siklesmekker generelt. Her får lillegutt tenner for tiden, noe som gjør at det renner i strie strømmer til tider :). Smekkene har et lag av fleece under og knapper som kan festes i to størrelser. Til salgs for kr 90. De skal ut på Epla, men om noen ønsker å kjøpe før de kommer dit er det bare å sende meg en mail!

Og tusen takk til alle som har lagt seg til som følgere og alle som legger igjen kommentarer! Det setter jeg stor pris på! Ønsker dere alle ei god helg!





5 kommentarer:

  1. DE var fine:) Det er så gøy med redesign! Føler man gjør litt nytte, og ikke bare kaster de klærne som trekker litt mer her og der etterhvert som årene går...;P

    JAAA, kom gjerne innom alvøen en søndag, helst når jeg er der! Hadde vært aå artig å møtt deg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. De smekkene var kjempefine! Hvis Lillegutt var midt i siklealderen enda, hadde jeg bestilt. Men han er kommet over det nå, han! :-) Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine,
    sånn gjennbruk er en god ting!

    God lørdag,
    klem :O)

    SvarSlett
  4. Så fiiiine de va!!!
    Gjenbruk e det finaste ordet eg vett om :o)


    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett
  5. Du altså! Slutter aldri å imponere! Flotte er de, og kommer til å gå som varmt hvetebrød!!:)

    SvarSlett