mandag 3. august 2009

Tilbake i heimen

Så var vi tilbake etter tre uker med ferie. Har besøkt familie og slekt og hatt en liten Danmark-Sverige-tur. Om dere lurer på om det ble noe av sommerkjolen min, så har dere svaret på bildet over. Linda (besøk bloggen hennes her) og jeg med store mager. Jeg og mannen har også vært litt turister i Norge. Under ser dere et lite utvalg bilder fra Gulen og Solund i Sogn. Dette skiltet er fra Bulandet ytterst i sognefjorden. Ikke mange skilt som er så fine i dette landet.

Sognefjorden sett fra et eller annet sted mellom Breivik og Brekke på sørsida av fjorden:

Det neste bildet er fra Gåsværet (hvis jeg ikke husker helt feil). Dette var et av stoppa på en øyhoppingstur vi var på i Solund.

Godt med litt avveksling fra det vanlige livet i byen. Må ta med et bilde fra skjærgårdsidyllen Grimstad (min hjemby) også. Vi fikk i alle fall et par turer på sjøen selv om været ikke var helt på topp.

2 kommentarer:

  1. Hei vakre du!:) Ja, tenk, nå e me "tanter" t lille Johanna! Glede meg MASSE t å treffa henna og de flotte foreldrene:) Kossen går det med deg og dokkas lille baby (foster?):) Glede meg MASSE t han åg komme...E jo så mange tantebarn på vei! Ellers jobbe eg å står i på sykehjemmet her hjemma, og komme t Bergen på søndag, og begynne i Spiren (fekk jobb alligavel) på mandag:) Hehe, ikkje någe mer ferie på meg:p Hils K.I.:) See u soon!!! Kram

    SvarSlett
  2. Hei fina!
    Takk for besøk i går! Visste ikke at du hadde laga den kjolen sjøl!!! Så fiiin! Den så ikke hjemmelaga ut.

    SvarSlett