fredag 11. februar 2011

Hjertelig!


For en stund siden var det en debatt som jeg synes var litt morsom. Det handlet om hjerter på klær og andre håndlagde ting. Sterke meninger for og i mot. Jeg sier meg vel egentlig enig i at det fort kan bli for mye hjertestæsj på ting og tang. Om du er interessert, kan du lese diskusjonen på Eplas forum. Når vi nærmer oss valentine er vel hjerter mer lov enn noen gang. Ønsker du deg noen gode valentin/hjerte-tips, så kan jeg anbefale den amerikanske bloggen Dana. Denne bloggen har mye, mye mer enn hjerter. Masse bra tutorials og gøye ting. Om du for eksempel ønsker å få barna dine til å spise mer epler, kan du prøve ut denne oppskriften:

Alle bildene er i dag lånt av denne bloggen. Så ta deg en tur innom DANA! GOD HELG!

9 kommentarer:

  1. Jeg ble veldig nysgjerrig på denne bloggen, men det ser ut til at linken ikke ligger i innlegget ditt.

    SvarSlett
  2. Takk for tips, Maud! Nå skal det funke :)

    SvarSlett
  3. De hjertene passerer sensuren hos meg!
    Nå er t-skjorta i posten på vei til deg.
    God helg!

    SvarSlett
  4. Jeg skal ta en titt!
    God helg :O)

    SvarSlett
  5. Jeg er heller ingen hjerteperson, men disse hjertene her oppe var fine. Kan være det at det er et fint bilde :) Skal stikke innom bloggen ihvertfall :)

    SvarSlett
  6. En annen vri -og en sunnere, hehe, er epleskiver med kaneldryss. Snuppa mi spiser fort et helt eple da!
    Takk for bloggetips, nesten så det er for mange fine blogger!!
    GOD HELG TIL DEG!

    SvarSlett
  7. Gøy blogg det! Me likar tutorials og sånn :)

    SvarSlett
  8. Oi, dette var en ny blogg for meg og jeg er allerede fan! Delikat design, fine bilder og ikke minst: du lager fiiine ting. Elsker smekkene under her! Og jeg er ganske sikker paa at jeg har vaert i den butikken i Caen, men det er et par aar siden. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Jeg er heller ingen hjerteperson, men i riktig setting kan vel ingen motstå? Disse var superfine! Nydelig bilde!:)

    SvarSlett