tirsdag 20. januar 2009

Prosjekter på vent

Hele minnebrikka januar 2009 279

Det er så mange ting jeg har lyst til å gjøre. Ideene i hodet er flere enn timene jeg har til å gjennomføre dem. Mange prosjekter ligger på vent. Men jeg kan leve med det.

Hele minnebrikka januar 2009 283

Vi får glede oss over de tingene vi rekker. Som for eksempel gode hjemmekvelder. Det er så godt med en skikkelig avslapningsfredagskveld med Mord og mysterier og kanskje et håndarbeid i sofaen.

Hele minnebrikka januar 2009 285

Det er ikke alltid så lett å finne en god balanse mellom plikter og gleder. Jeg vet jammen ikke hva det optimale er. Det er i alle fall viktig å finne en slags balanse som funker. Det var dagens visdomsord.

2 kommentarer:

  1. Ja, føle me he sånne store hardangerduka på vent. Stoffe ligge jo klar.. Akkorat sånn som livet e nå, så ser d kje ud som at eg får starta på d før 2020...:)

    SvarSlett
  2. Hei, det ligger en hilsen til deg og bloggen din hos meg.

    SvarSlett